“ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΥΠΟΘΕΣΕΣ ΨΥΧΙΚΕΣ”

ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑ ΜΕ ΥΠΟΖΩΓΡΑΦΙΣΗ
Παλιά στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ζωγράφισα και εξέθεσα μια σειρά έργων που τη βάφτισα μετά από ένα στίχο του αγαπημένου μου ποιητή του Διονύσιου Σολωμού, ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΥΠΟΘΕΣΕΣ ΨΥΧΙΚΕΣ.
Ήταν μια δουλειά φτιαγμένη με αυγοτέμπερα επάνω σε αδρά χειροποίητα χαρτία κολημμένα σε ξύλο.
Ήταν η εποχή που με είχε γοητεύσει η βαθιά υποζωγράφιση με την οποία προέπλαθα τις μορφές μου με θερμό και σκούρο χρώμα ώστε στη συνέχεια το τοπικό χρώμα να λειτουργήσει ως καθαρό φως χωρίς να δεσμεύεται απο τον πλαστικό-δομικό ρόλο του.
Την ιδέα αυτή την επήρα όταν σπούδαζα στα τέλη της δεκαετίας του 1980 με τον John Burns στο School of Fine Arts of Museum of Boston μεσαιωνικές τεχνικές της ζωγραφικής και κυρίως απο την τεχνική του Cennino Cennini.
Συνδύασα την υποζωγράφιση αφού την προσήρμοσα στις αρχές της βυζαντινής ζωγραφικής και την έβαλα να λειτουργήσει ώστε να υπάρξει πιο λειτουργικό χρωματικά αποτέλεσμα.
Την τεχνική αυτή την εφήρμοσα και στην κοσμική ζωγραφική μου και στες εικόνες για πολλά χρόνια. Την κατέγραψα και στο βιβλιο μου ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑ ΜΕ ΥΠΟΖΩΓΡΑΦΙΣΗ . ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΩΣ ΦΩΣ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ.

Share This

Blog

Newsletter

If you would like to receive our news first, give us a name and an email

wait a minute...

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.